بازیگر سریال پس از باران: بیماری ام را جدی نگرفتم

به گزارش مجله سرگرمی، آتشانی: من از سال 92 تحت نظر یک پزشک متخصص ریه بودم که با دریافت عکس هایی از قفسه سینه پی به عفونی بودن سیستم گوارشی من بردند.

بازیگر سریال پس از باران: بیماری ام را جدی نگرفتم

باشگاه خبرنگاران/ امیر آتشانی بازیگر تلویزیون و تئاتر با اشاره به شروع مسائل ریوی خود از سال 92 گفت: من از سال 92 تحت نظر یک پزشک متخصص ریه بودم که با دریافت عکس هایی از قفسه سینه ام، پی به عفونی بودن سیستم گوارشی من برد و از همان زمان به من هشدار های لازم را دادند.

وی گفت: متأسفانه من در آن زمان مسائل پزشکی ام را جدی نگرفتم. به طوری که در همان سال 92 تله فیلمی را با تمام سختی ها و مشقت های فراوان بازی کردم.

آتشانی بیان کرد: امسال نیز در هنگام رفتن به سر کار و انجام کارهای روزمره مسائلی برای تنفس و سیستم گوارشی من به وجود می آمد؛ به طوری که ورود آلودگی هوا در سه ماه آخر سال مشکل بیماری مرا وخیم کرد. این بازیگر تلویزیون و تئاتر تأکید کرد: پزشکی که تحت نظر او بودم، به من در مورد استعمال دخانیات و عوارض شدید آن هشدارهای لازم را داده بود که اوایل به آن بی توجه بودم؛ اما پس از مدتی سیگار را ترک کردم. وی ادامه داد: من زمانی را در بیمارستان شریعتی بستری بودم که برای دیدن والدینم به شهر فیروزکوه رفتم. نهایتا به خاطر وخامت حالم در بیمارستان فیروزکوه بستری شدم و سپس برای انجام معاینات پزشکی مدتی را در بیمارستان انصار سپری کردم. الان دو روز است که در بیمارستان مسیح دانشوری تحت مراقبت پزشکان متخصص گوارش هستم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

مجله عکس: مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

آسمان تو: آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

منبع: setare.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 116697

به "بازیگر سریال پس از باران: بیماری ام را جدی نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سریال پس از باران: بیماری ام را جدی نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید