زمین گِرده استقلالی ها!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران- درست در روز هایی که پرسپولیس درگیر پرونده شکایت النصر عربستان است، شرایط برای دیگر باشگاه پایتخت یعنی استقلال هم چندان گل و بلبل نیست.

زمین گِرده استقلالی ها!

به گزارش سرویس ورزشی خبرنگاران، تیم های استقلال و پرسپولیس فرصت بسیار اندک و محدودی برای دریافت مجوز حرفه ای باشگاه دارند؛ آن ها اگر این مجوز را امروز وفردا به دست نیاورند از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده محروم می شوند.

یکی از مهمترین فاکتور ها برای دریافت این مجوز، نداشتن بدهی به بازیکنان سابق است؛ در واقع اگر پرونده شکایتی در این زمینه باز باشد و شکایتش به AFC رسیده باشد آن وقت باشگاه دو راه بیشتر پیش رو ندارد؛ یا پول بازیکن را بپردازد یا نامه ای مبنی بر رضایت دریافت از او ارائه کند.

در این میان دیگر فدراسیون هم نمی تواند یاری کند؛ اگرچه در سال های نخست تاسیس این قانون عنوان شد که فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه ها همکاری می نموده تا آن ها مسئله ای برای دریافت مجوز حرفه ای نداشته باشند، ولی بعد از تهدید جدی AFC مبنی براینکه اگر مسجل گردد در این میان پرونده سازی انجام شده، فدراسیون را هم تعلیق می نماید، علنا این داستان هم منتفی شده است.

این روز ها به نظر می رسد پرسپولیس برای دریافت این مجوز مشکل چندانی نداشته باشد؛ آن ها اگرچه به شدت درگیر پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان هستند و با استرس برنامه حضور در فینال لیگ قهرمانان امسال را می چینند، ولی به ظاهر خیالشان بابت دریافت مجوز حرفه ای برای حضور در رقابت های آینده لیگ قهرمانان آسیا راحت است.

در این میان، اما استقلالی ها به مشکل جدی برخورده اند و کارشان به مدافع این روز های پرسپولیس افتاده است! در واقع دریافت مجوز حرفه ای باشگاه در گرو رضایت محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع این روز های باشگاه پرسپولیس است.

کنعانی زادگان مدت کوتاهی را در باشگاه استقلال سپری کرد و بعد به دلیل مصدومیت، قراردادش فسخ شد. با این حال، باشگاه استقلال طلب 350 میلیونی او را تسویه ننموده و از قرار، این موضوع را در اولویت هم نگذاشته است. روز گذشته که ددلاین باشگاه استقلال سر رسید، آن ها تازه به یاد جلسه گذاشتن به کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس افتادند تا رضایت او را جلب نمایند. اگرچه امیدوار بودند این موضوع بدون دردسر حل وفصل گردد، ولی مشکل بزرگتری از راه رسیده است!

کنعانی زادگان بعد از بازگشت از قطر به همراه پرسپولیس، مستقیما به اردوی تیم ملی رفته و دیروز هم با تیم ملی راهی ازبکستان شده تا در دیداری محبت آمیز برابر تیم ملی این کشور به میدان برود. حالا دیگر خبری از کنعانی زادگان هم نیست که استقلال بخواهد امروز رضایت او را به دست بیاورد. شاید بگردد در این میان با وکیل او به توافق رسیده، ولی ظاهرا کنعانی زادگان قصد ندارد به این راحتی ها کوتاه بیاید.

او روز گذشته تصویری از خودش در هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی منتشر نموده که راهی ازبکستان است؛ تا به اینجا مسئله ای وجود ندارد، ولی کپشنی که او زیر تصویرش نوشته استقلالی ها را نگران نموده است. او نوشته زمین گِرده! همین عبارت دو کلمه ای حالا استقلالی ها را نگران نموده است.

تعیین نیست منظور کنعانی زادگان از زمین گرد، جوسازی اخیر استقلالی ها علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است یا رفتاری که پیش تر با او در باشگاه استقلال شده است؛ هرچه که باشد ظاهرا او لج بازی را پیشه نموده و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را به جان خریده است. اینکه امروز، مسئولان باشگاه استقلال چطور با این موضوع برخورد نمایند، می تواند سوژه بحث برانگیز دیگری را در فوتبال ایران رقم بزند.

مجله عکس: مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

آسمان تو: آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112897

به "زمین گِرده استقلالی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین گِرده استقلالی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید