13 روش ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

به گزارش مجله سرگرمی، ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون داخلی، یکی از ترکیب رنگ هایی است که، هیچ وقت تکراری نشده است. همه سلیقه ها از این رنگ برای دکوراسیون خانه خود استفاده میکنند. این مقاله برای آشنایی با روش های ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون داخلی تهیه شده است.

13 روش ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

نحوه ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون باعث احساس آزادی و دلپذیری در خانه میگردد. اما ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون کاری بسیار حساس است. زیرا اگر در استفاده از این رنگ زیاده روی کنید باعث ایجاد احساس دل زدگی و افسردگی میگردد. اگر هم اگر از رنگ کرم کم استفاده گردد، موجب ایجاد احساس خلا و پوچی میگردد. استفاده اصولی از رنگ کرم و مکمل های آن موجب ایجاد روشنایی کنترل شده در فضا میگردد.

استفاده از رنگ های مکمل و ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

  • استفاده از رنگ کرم و رنگ یشمی به عنوان مکمل آن : اگر قصد دارید دکوراسیون نشیمن را، کاملا سلطنتی و با وقار چیدمان کنید. استفاده از این ست، میتواند بسیار یاری کننده باشد.
  • ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون و مکمل آبی: یکی از زیباترین ترکیب رنگها رنگ کرم در کنار آبی فیروزه ای است. به این دلیل که رنگ آبی فیروزه ای به راحتی با رنگ های بی تفاوت مانند رنگ کرم، ارتباط برقرار میکند. شما میتوانید پرده های آبی فیروزه ای در کنار مبل های کرم رنگ را برای فضای نشیمن انتخاب کنید.
  • استفاده از رنگ کرم در کنار رنگ بنفش : یکی از ترکیب رنگ های استاندارد و ایده آل برای اتاق خواب بچه ها، استفاده از رنگ کرم در کنار رنگ بنفش است. از آنجایی که رنگ بنفش هیجان برانگیز و رنگ کرم موجب کنترل هیجانات میگردد. میتوانید با خیال آسوده از این ست برای ایجاد تعادل روحی در، اتاق خواب کودک خود استفاده کنید.

41 مدل منگنه و میخکوب جالب و مدرن در بازار قیمت خرید ارزان

  • رنگ کرم و ترکیب آن با رنگ زرشکی : از دیگر ست های پر هوادار و لوکس برای اتاق مستر، استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و کرم است. این ترکیب احساس شاهانه بودن را به دنبال دارد.
  • ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون و رنگ صورتی :از آنجایی که، رنگ صورتی بسیار رنگ دخترانه ای است. به همین دلیل استفاده از رنگ کرم در کنار صورتی برای اتاق خواب دختران بسیار جذاب میباشد.
  • ترکیب رنگ کرم و قهوه ای در دکوراسیون : از ترکیب رنگ هایی که، هر فرد با هر سلیقه ای آن را میپذیرد. ست کرم قهوه ای است. به دلیل زیبایی و هماهنگی بیش از حد این دو رنگ، ست کرم قهوه ای هیچگاه صندلی خود را در دکوراسیون داخلی از دست نداده است. این ترکیب رنگ میخواهد زیبایی طبیعت چوب را به رخ همگان بکشد.

معرفی و خرید 39 مدل بهترین صنایع دستی اصفهان با قیمت مناسب

ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون فضا های مختلف

  • ست کردن با رنگ کرم در آشپزخانه : برای ایجاد نور مناسب در آشپزخانه، میتوانید از کابینت های کرم رنگ برای فضای آشپزخانه استفاده کنید. در کنار آن از وسایل برقی سفید رنگ و کف کرم رنگ استفاده کنید. تا فضا کاملا پاک و روشن دیده گردد.
  • استفاده از رنگ کرم و مکمل های آن در دکوراسیون اتاق خواب : استفاده از ست کرم در اتاق خواب یک، ست کم هزینه و دائمی است. به این دلیل که معمولا سرویس خواب ها کرم هستند و نیازی به تعویض ندارید. کافیست شما روتختی و پرده خود را به یک رنگ انتخاب کنید، مثلا رنگ بنفش، خواهید دید که فضای شما با تغییر رنگ روتختی و پرده، هر بار ست زیبایی از رنگ کرم را ایجاد میکند.
  • استفاده از ترکیب رنگ کرم و مکمل آن در فضای اتاق نشیمن : استفاده از رنگ کرم و ترکیب با دیگر رنگها، یکی از بیشترین ترکیب رنگ در فضای نشیمن است. استفاده از کرم و قهوه ای در فضای نشیمن، از این قبیل ست هاست. یکی دیگر از ترکیب رنگ ایده آل برای اتاق نشیمن، ترکیب آبی فیروزه ای و کرم است.

خرید 41 مدل چسب ماتیکی حرفه ای [ بهترین کیفیت ] ارزان

استفاده از ست کرم در اتاق خواب کودک : انتخاب ست رنگ در دکوراسیون اتاق بچه ها امری مهم است. شما باید از رنگ هایی استفاده کنید. که احساس آرامش و امنیت را برای کودک به وجود بیاورد. کرم این خاصیت را در خود دارد. ترکیب رنگ کرم و تمام رنگهای صورتی، آبی فیروزه ای، خاکستری و بنفش برای این فضا مناسب است.

مجله عکس: مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

آسمان تو: آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

منبع: اتاق
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113614

به "13 روش ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 روش ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید